1. Gink savo klaną iki paskutinio savo kraujo lašo. Bendrauk su kitais ereliais, bet per daug neprisirišk
2. Neperskrisk klanų sienos, nebent vykdai spec. užd.
3. Jauniklis turi būti mažiausiai pekių mėnulių amžiaus, kad taptų mokiniu;
4. Pasekėjas tampa klano vadu po vado žūties;
5. Po pasekėjo mirties naujasis pasekėjas turi būti paskirtas iki švitimo;
6. Per susirinkimus prie Didžiojo Medžio tarp visų klanų privalo būti taika;
7. Teritorijų ribos turi būti tikrinamos ir žymimos kasdien. Visi atklydėliai, atsiskyrėliai ar kt pašalaičiai kurie kerta teritorijų ribas, būna išvejami;
8. Joks karys negali nepasirūpinti kaišiniu/paukščiuku kančioje ar pavojuje, net jei tas jauniklis yra iš kito klano;
9. Klano vado žodis yra įstatymas. Jo galima neklausyti tik tada kai savo atsveriančią priežastį pasakai viso klano akivaizdoj;
10. Tikras karys neturi nužudyti kito kario kad laimėtų kovą, nebent jie yra už karių įstatymų ar tai yra neišvengiama gynyba;
11. Žynys negali turėti palikuonių. Jei jeu taip atsitiko žynys turi vieną iš kiaušinių pasilikti, o kitus atiduoti arba nužudyti. Pasirinktąjam kiaušiniui išsiritus jis privalo tapti Žynio mok, o vėliau ir žyniu net jei ir nenori.
12. Ereliai be reikalo nežudo. Jie kovoja tik tam, kad įrodytų kuris stipresnis. Žudyti galima tik blogiausiu atveju. Kariai, žudantys be priežasties, gali būti nubausti arba ištremti.